MFD začíná ve čtvrtek 28. 10.

25.10.2010 16:23

A už je tady 26. ročník Memoriálu Františka Dubského. Letos se přihlásilo 14 družstev. Ta byla rozdělena po 7 do Velkého a Malého poháru. Na stránce neregistrovaných už je umístěn los soutěže do 13. 12. Začíná se tento čtvrtek zápasem Libická žihadla A - Pohrobci. Ještě pár poznámek z mé pozice zpracovatele výsledků. Prosím kapitány družstev a rozhodčí o rozlišování hráčů stejného příjmení v zápisech (křestním jménem, mladší, starší). Občas mi ty zápisy zašlete, jsem už jen externí spolupracovník, klíče jsem vrátil. Já se pak budu snažit co nejrychleji dostat aktuální tabulky na web. Z oddílu to snad někdo vytiskne a pověsí na nástěnku. A to je vše a já přeju všem hráčům hodně zdaru a úspěchů v nové sezóně!

Vložil: J. Frank

© 2014 Všechna práva vyhrazena. Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode